A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Старокозацька громада
Одеська область, Білгород-Дністровський район

Регуляторні акти

Повідомлення про оприлюднення ПРОЕКТУ регуляторного акту:

« Про затвердження тарифів на водопостачання на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради»

Проект регуляторного акту передбачає зміну тарифів на послуги водопостачання. Для розгляду та прийняття відповідного регуляторного акту просимо споживачів даних послуг взяти активну участь у процесі обговорення проекту рішення «Про затвердження тарифів на водопостачання на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради».
Проект рішення та відповідний аналіз регуляторного впливу до проекту розміщено в мережі «Інтернет» (офіційний веб-сайт Старокозацької сільської ради - starokozacka-gromada.gov.ua).

Зауваження та пропозиції просимо надавати в письмовій формі протягом місяця з дня оприлюднення проекту регуляторного акту та аналізу регуляторного впливу за адресою: с. Старокозаче, вул. Соборна, 34, Старокозацька сільська рада.

 

ПРОЕКТ

рішення сільської ради

Про затвердження тарифів для населення та інших споживачів

на послуги з централізованого водопостачання

на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради

 

Керуючись  статтею  26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, згідно  Закону  України  “Про  засади  державної  регуляторної  політики  у  сфері  господарської  діяльності”, Закону України «Про публічну інформацію», Постанови Кабінету Міністрів  №869 від 01.06.2011 року  «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», розглянувши матеріали, підготовлені ФОП Ворніческу Г.Ф. та розрахунки тарифів на послуги з централізованого водопостачання  для бюджетних установ, населення та інших споживачів,  Старокозацька сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 1. Затвердити  тарифи  на  послуги з централізованого водопостачання на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради (згідно додатку).

  1. Заступнику сільського голови з питань діяльності виконавчих органів (Осматескул П.В.) оприлюднити дане рішення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті громади  - starokozacka-gromada.gov.ua
  2. Ввести в дію дане рішення  з  01 лютого 2019 року.
  3. Вважати таким, що втратило силу з 1 лютого 2019 року  рішення Крутоярівської сільської ради від 15.02016 року № 93-VII «Про коригування та затвердження тарифів для населення та інших споживачів на послуги з централізованого водопостачання на території Крутоярівської сільської ради».
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань   фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва  (голова - Щербина Ю.І.)    

 

Сільський голова                                                                   В.В.Бойко

 

 

                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

Додаток  до рішення                                                

                                                                                                                    

                                                                                                                    

 

ТАРИФИ

на послуги водопостачання на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради

 

 

Споживачі послуг

Послуги

Одиниця вимірювання

Тариф (грн.)

Населення

водопостачання

1м3

10,00

Бюджетні установи

водопостачання

1м3

10,00

Інші споживачі

водопостачання

1м3

10,00

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

 проекту рішення Старокозацької сільської ради

Про затвердження тарифів на водопостачання

на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради

 

1.     Визначення та аналіз проблеми

 

У селі Крутоярівка в сфері надання комунальних послуг з централізованого водопостачання  виробником  послуг є ФОП Ворніческу Григорій Федорович.

Утримання водозабірних  свердловин, каналізаційних споруд, водопровідних та каналізаційних мереж та виробництво комунальних послуг відбувається за рахунок коштів сплачених споживачами послуг. На даний момент при наданні послуг по централізованому водопостачанню склалася ситуація, що діючі тарифи на відповідні послуги не відповідають рівню фактичних витрат на виробництво послуг. Цей факт ставить під загрозу надання послуг на належному рівні.

Діючі в селі тарифи на послуги водопостачання  востаннє переглядались 15.04.2016 року. Необхідність перегляду тарифів викликаний збитковістю цих послуг. Діяльність ФОП щодо надання послуг з водопостачання є збитковою. Ситуація, яка склалася щодо тарифів з  водовідведення та водопостачання вимагає приведення діючих тарифів у відповідність з реальними витратами на їх виробництво. За час їх дії змінилось:

- розмір тарифу на електроенергію з 1,75 грн. за 1кВт/год. до 2,64 грн. за 1 кВт/год.

- середня вартість дизельного пального з 17,54 грн. за 1 літр до 29,44 грн. за 1 літр.

На підвищення собівартості має значний вплив різке зростання цін на паливно-мастильні матеріали, запасні частини, матеріали та обладнання, підвищення податкового навантаження. Все це створює кризову фінансову ситуацію і неспроможність в існуючих умовах надавати своєчасно та якісно послуги з водопостачання та водовідведення. Така ситуація ставить під загрозу стабільність забезпечення населення с. Крутоярівка та соціальної сфери послугами з водопостачання.

2.     Цілі регулювання.

 

           Прийняття даного рішення має на меті привести тарифи на послуги водопостачання та водовідведення, що надаються ФОП Ворніческу Г.Ф. до рівня, що забезпечує:

  • створення умов для якісного та безперебійного надання послуг водопостачання;
  • забезпечення беззбиткової діяльності ФОП Ворніческу Г.Ф. шляхом встановлення тарифів на послуги водопостачання до рівня економічного обґрунтованих витрат;
  •  інформаційне забезпечення усіх груп, кого стосується прийняття даного рішення.

 

 

3. Визначення та оцінка альтернативних  способів досягнення зазначених цілей

 

          Досягнення вирішення проблеми можливо шляхом:

  • збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих  тарифів. Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки  ситуація, що склалася потребує негайного вирішення. В іншому випадку – може виникнути ймовірність порушення режиму надання послуг;  
  • затвердити тарифи на послуги нижчими від економічно обґрунтованого розміру та передбачити в місцевому бюджеті видатки на відшкодування різниці між затвердженими та економічно обґрунтованими розмірами тарифів. Дана  альтернатива не є  оптимальною, оскільки у місцевому  бюджеті не передбачено кошти на покриття даних витрат;
  • встановлення економічно  обґрунтованих тарифів, які пропонуються до розгляду. Дана альтернатива  є  оптимальною.

            Аналіз  вищевказаних альтернатив показує, що вирішення проблеми можливе лише в разі встановлення вартості послуг з водопостачання та водовідведення на запропонованому економічно обґрунтованому рівні.

 

4. Механізм та заходи, які  пропонуються застосовувати для розв’язання проблеми

 

          Встановлення тарифів   на послуги водопостачання та водовідведення  з метою забезпечення  відшкодування економічно обґрунтованих  витрат на постачання питної води.

            Даним регулярним актом забезпечуються збалансованість інтересів   споживачів послуг та ФОП Ворніческу Григорія Федоровича:

  • споживачам забезпечується:

1) прозорість та доступність структури плати за послуги водопостачання та водовідведення;

2) отримання  послуг водопостачання на належному рівні.

  • ФОП Ворніческу Григорію Федоровичу забезпечується  повне відшкодування вартості послуг ;
  • створюються умови стабільної роботи ФОП Ворніческу Григорія Федоровича.

 

 5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

 

          Дане рішення передбачає встановлення економічно  обґрунтованих   тарифів на послуги водопостачання та водовідведення, що позитивно вплине на фінансові результати роботи підприємця та підвищить якість надання послуг.

            Основним  ризиком, який може негативно вплинути на дію цього регуляторного  акту є подальше підвищення  цін на паливо-мастильні матеріали, електроенергію, підвищення мінімального  рівня заробітної плати, податків та інших витрат.

 

6. Визначення очікувальних результатів від  прийняття регуляторного акту

            Регулювання впливу на кожну з трьох базових сфер:

  • інтереси споживачів послуг з водопостачання;
  • інтереси органу місцевого самоврядування;
  • інтереси суб’єкта господарювання.

7.     Термін дії регуляторного акту.

Акт приймається на необмежений строк і буде переглянутий у разі потреби.  

 

 

8.     Показники результативності

     В результаті проведення як базового, так і повторного дослідження, будуть досліджуватись і вивчатись такі показники:

1. Показники якості надання послуг.

2. Показники прибутковості та збитковості підприємства.

3. Рівень відшкодування встановленими тарифами для населення витрат на послуги водопостачання.

4. Показники вивчення громадської думки щодо стану водопостачання  на території с. Крутоярівка Старокозацької сільської ради.

 

9. Відстеження результатів регуляторного акту

 

            Відстеження результативності регуляторного акту буде  здійснюватися виконавчим комітетом Старокозацької сільської ради. Базове відстеження проводиться на етапі його підготовки. Повторне  відстеження проводиться через два місяця з дня набрання чинності.

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                                                   Тупиця Н.М.

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь