Про громадське обговорення стратегічної екологічної оцінки проекту документа Державного планування.
Єдина екологічна платформа "ЕкоСистема"
Заява
про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 06.09.2024 р.
Реєстраційний номер справи в Єдиному реєстрі No 06-09-9146-24
Замовник:
Старокозацька сільська рада
1. Назва документа державного планування:
детальний план території в межах земельних ділянок: кадастровий номер
5120886800:01:003:0049, кадастровий номер 5120886800:01:003:0061, кадастровий
номер 5120886800:01:003:0256, для розміщення об’єктів торгівлі, розташованих за
межами населеного пункту Старокозаче, на території Старокозацької сільської ради,
Білгород-Дністровського району, Одеської області.
2. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими
документами державного планування
Детальний план території (ДПТ) - містобудівна документація, що визначає планувальну
організацію та розвиток території. Основні завдання детального плану території: –
формування планувальної структури; – встановлення санітарно-захисних та охоронних
зон; – створення умов для безпечного руху транспорту та пішоходів; – визначення
містобудівних умов і обмежень; – благоустрій території в межах проекту. Проект
детального плану розробляється згідно з рішенням Старокозацької сільської ради від
28 серпня 2024 року No 3214-VIII. При розробці проекту детального плану території
планується врахувати засади: – схеми планування території Одеської області
(затвердженої рішенням Одеської обласної ради No775-VI от 24.04.2013р); – стратегії
розвитку Одеської області до 2027 року; – екологічно спрямованих регіональних
програм; – Данні державного земельного кадастру.
3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для
реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством
передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі
щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення
ресурсів)
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття
рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і
третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до
прийняття рішення про провадження планованої діяльності.
4. Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для
здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в)транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. для атмосферного повітря: –
збільшення забруднення атмосферного повітря, зокрема тимчасового на період
проведення робіт з будівництва та благоустрою території; – зростання акустичного
забруднення; для здоров’я населення – не очікується впливу; для ґрунтів: –
фрагментарне пошкодження під час будівництва; – захист від пошкоджень за рахунок
облаштування твердого покриття; – захист за рахунок впорядкування поверхневого
стоку. для стану водних ресурсів – Збільшення обсягу споживання свіжої води; –
Збільшення обсягу поверхневого стоку; – істотного впливу не очікується; у сфері
поводження з відходами: – збільшення обсягу промислових відходів, притаманних види
планованих діяльності; – тимчасове збільшення кількості будівельних відходів та
сміття; для біорізноманіття: – не очікується впливу на стан біорізноманіття. б) для
територій з природоохоронним статусом; Території з природоохоронним статусом у
межах розробки не визначені. в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для
здоров’я населення; Транскордонні наслідки від виконання детального плану території
відсутні.
5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо
документ державного планування не буде затверджено
З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час
СЕО проекту детального плану території передбачається розглянути: – «Нульовий
сценарій», тобто відмова від виконання проекту; – Різні варіанти взаємного
розташування будинків та споруд в межах проекту; – Інші альтернативи, що будуть
надані в процесі виконання СЕО. Альтернативні варіанти господарської діяльності в
межах проекту не розглядаються
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що
використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки
Основною метою стратегічної оцінки є прогнозування можливої реакції навколишнього
природного середовища на прямий чи опосередкований вплив, вирішення задач
раціонального природокористування у довгостроковій перспективі, та у відповідності з
очікуваним станом природного середовища. При проведенні стратегічної екологічної
оцінки детального плану території передбачається використовувати наступну
інформацію: – вихідні дані отримані від замовника; – доповіді про стан довкілля
Одеської ОДА; – екологічний паспорт Одеської області; – статистичну інформацію
отриману із офіційних джерел; – вимоги щодо обсягу виконання СЕО надані
департаментами ООДА; – зауваження та пропозиції, отримані під час проведення
громадського обговорення; – зауваження та пропозиції, отримані під час проведення
консультацій. При виконанні Стратегічної екологічної оцінки будуть враховані наявні
обмеження доступу до кадастрів, картографічної та статистичної інформації, що діють в
особливий період.
7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та
пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного
планування
З метою пом’якшення ймовірного впливу на довкілля та здоров’я населення від
виконання детального плану території планується: – встановлення містобудівні
обмежень; – благоустрій і озеленення території, зокрема площ озеленення
спеціального призначення; – вдосконалення системи видалення відходів, та
впровадження роздільного збору; – облаштування системи відведення поверхневого
стоку; – проведення Оцінки впливу на довкілля; – встановлення санітарно-захисних та
охоронних зон.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну
оцінку
Звіт про стратегічну екологічну оцінку буде складено з урахуванням змісту і рівня
деталізації проекту, відповідно до вимог ч.2 ст.11 ЗУ «Про стратегічну екологічну
оцінку» та у відповідності до вимог ДСТУ-Н Б Б. 1.1-10:2010. Звіт буде містити таку
інформацію: 1. зміст та основні цілі документу державного планування, його зв’язок з
іншими документами державного планування; 2. характеристику поточного стану
довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо
документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними,
статистичною інформацією та результатами досліджень); 3. характеристику стану
довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які
ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією
та результатами досліджень); 4. екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на
здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо
територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною
інформацією та результатами досліджень); 5. зобов’язання у сфері охорони довкілля, у
тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення,
встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа
державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час
підготовки документа державного планування; 6. опис наслідків для довкілля, у тому
числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних,
коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за
необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;
7. заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення
негативних наслідків виконання документа державного планування; 8. обґрунтування
вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який
здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення
(недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки); 9.
заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа
державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; 10. опис
ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
(за наявності); 11. резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами
1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.
9. Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання
З метою врахування громадських інтересів згідно з вимогами Закону України «Про
стратегічну екологічну оцінку» буде проведене громадське обговорення заяви про
визначення обсягу СЕО у вигляді надання зауважень та пропозицій в письмовій формі.
Зауваження та пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної
оцінки надаються у письмовому вигляді особисто або поштою до Старокозацької
сільської ради за адресою: село Старокозаче, вулиця Соборна, 34, та на електронну
поштову адресу: starw7771@gmail.com. Ознайомитись зі змістом заяви про визначення
обсягу СЕО можна у приміщенні Старокозацької сільської ради, в Єдиному реєстрі
стратегічної екологічної оцінки за посиланням: https://eco.gov.ua/registers/yedynyi-
reiestr-stratehichnoi-ekolohichnoi-otsinky, та на сторінці Старокозацької сільської ради в
мережі інтернет. Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу СЕО і
граничний строк надання зауважень та пропозицій громадськістю становить 10 днів з
дня оприлюднення Заяви у встановленому порядку
10. Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО:
Оголошення на офіційному сайті від 09.09.2024
Замовник/Уповноважена особа замовника:
Старокозацька сільська рада/Бойко Вадим Валерійович
Єдина екологічна платформа "ЕкоСистема"
Заява
про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки від 06.09.2024 р.
Реєстраційний номер справи в Єдиному реєстрі No 06-09-9147-24
Замовник:
Старокозацька сільська рада
1. Назва документа державного планування:
детальний план території в межах земельних ділянок: 5120885500:01:001:0356;
5120885500:01:001:0343;5120885500:01:001:0344;5120885500:01:001:0345;5120885500:01:001:0342;
5120885500:01:001:0346;5120885500:01:001:0341,5120885500:01:001:0362;
5120885500:01:001:0357;5120885500:01:001:0359; 5120885500:01:001:0358;
5120885500:01:001:0360 для розміщення комплексу сільськогосподарських виробничих
та складських споруд, розташованих за межами населеного пункту Підгірне, на
території Старокозацької сільської ради, Білгород-Дністровського району, Одеської
області.
2. Основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими
документами державного планування
Детальний план території (ДПТ) - містобудівна документація, що визначає планувальну
організацію та розвиток території. Основні завдання детального плану території: –
формування планувальної структури під розміщення споруд для зберігання те
перевантаження зернових культур та інших сільськогосподарських культур; –
встановлення санітарно-захисних та охоронних зон; – створення умов для безпечного
руху транспорту та пішоходів; – визначення містобудівних умов і обмежень; –
благоустрій території в межах проекту. Проект детального плану розробляється згідно
з рішенням Старокозацької сільської ради від 28 серпня 2024 року No 3215-VIII,No 3216-
VIII. При розробці проекту детального плану території планується врахувати засади: –
схеми планування території Одеської області (затвердженої рішенням Одеської
обласної ради No775-VI от 24.04.2013р); – стратегії розвитку Одеської області до 2027
року; – екологічно спрямованих регіональних програм; – Данні державного земельного
кадастру.
3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для
реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством
передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі
щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення
ресурсів)
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття
рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і
третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля доприйняття рішення про провадження планованої діяльності.
4. Інформація про ймовірні наслідки: а) для довкілля, у тому числі для
здоров’я населення; б) для територій з природоохоронним статусом; в)
транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. для атмосферного повітря: –
збільшення забруднення атмосферного повітря, зокрема тимчасового на період
проведення робіт з будівництва та благоустрою території; – зростання акустичного
забруднення; для здоров’я населення – не очікується впливу; для ґрунтів: –
фрагментарне пошкодження під час будівництва; – захист від пошкоджень за рахунок
облаштування твердого покриття; – захист за рахунок впорядкування поверхневого
стоку. для стану водних ресурсів – Збільшення обсягу споживання свіжої води; –
Збільшення обсягу поверхневого стоку; – істотного впливу не очікується; у сфері
поводження з відходами: – збільшення обсягу промислових відходів, притаманних види
планованих діяльності; – тимчасове збільшення кількості будівельних відходів та
сміття; для біорізноманіття: – не очікується впливу на стан біорізноманіття. б) для
територій з природоохоронним статусом; Території з природоохоронним статусом у
межах розробки не визначені. в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для
здоров’я населення; Транскордонні наслідки від виконання детального плану території
відсутні.
5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо
документ державного планування не буде затверджено
З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час
СЕО проекту детального плану території передбачається розглянути: – «Нульовий
сценарій», тобто відмова від виконання проекту; – Різні варіанти взаємного
розташування будинків та споруд в межах проекту; – Інші альтернативи, що будуть
надані в процесі виконання СЕО. Альтернативні варіанти господарської діяльності в
межах проекту не розглядаються
6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що
використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки
Основною метою стратегічної оцінки є прогнозування можливої реакції навколишнього
природного середовища на прямий чи опосередкований вплив, вирішення задач
раціонального природокористування у довгостроковій перспективі, та у відповідності з
очікуваним станом природного середовища. При проведенні стратегічної екологічної
оцінки детального плану території передбачається використовувати наступну
інформацію: – вихідні дані отримані від замовника; – доповіді про стан довкілля
Одеської ОДА; – екологічний паспорт Одеської області; – статистичну інформацію
отриману із офіційних джерел; – вимоги щодо обсягу виконання СЕО надані
департаментами ООДА; – зауваження та пропозиції, отримані під час проведення
громадського обговорення; – зауваження та пропозиції, отримані під час проведення
консультацій. При виконанні Стратегічної екологічної оцінки будуть враховані наявні
обмеження доступу до кадастрів, картографічної та статистичної інформації, що діють в
особливий період.
7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та
пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного
планування
З метою пом’якшення ймовірного впливу на довкілля та здоров’я населення від
виконання детального плану території планується: – встановлення містобудівні
обмежень; – благоустрій і озеленення території, зокрема площ озеленення
спеціального призначення; – вдосконалення системи видалення відходів, та
впровадження роздільного збору; – облаштування системи відведення поверхневого
стоку; – проведення Оцінки впливу на довкілля; – встановлення санітарно-захисних та
охоронних зон.
8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну
оцінку
Звіт про стратегічну екологічну оцінку буде складено з урахуванням змісту і рівня
деталізації проекту, відповідно до вимог ч.2 ст.11 ЗУ «Про стратегічну екологічну
оцінку» та у відповідності до вимог ДСТУ-Н Б Б. 1.1-10:2010. Звіт буде містити таку
інформацію: 1. зміст та основні цілі документу державного планування, його зв’язок з
іншими документами державного планування; 2. характеристику поточного стану
довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо
документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними,
статистичною інформацією та результатами досліджень); 3. характеристику стану
довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які
ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією
та результатами досліджень); 4. екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на
здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо
територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною
інформацією та результатами досліджень); 5. зобов’язання у сфері охорони довкілля, у
тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення,
встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа
державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час
підготовки документа державного планування; 6. опис наслідків для довкілля, у тому
числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних,
коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за
необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;
7. заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення
негативних наслідків виконання документа державного планування; 8. обґрунтування
вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який
здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення
(недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки); 9.
заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа
державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення; 10. опис
ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення
(за наявності); 11. резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами
1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.
9. Орган, до якого подаються зауваження та пропозиції та строки їх подання
З метою врахування громадських інтересів згідно з вимогами Закону України «Про
стратегічну екологічну оцінку» буде проведене громадське обговорення заяви про
визначення обсягу СЕО у вигляді надання зауважень та пропозицій в письмовій формі.
Зауваження та пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної
оцінки надаються у письмовому вигляді особисто або поштою до Старокозацької
сільської ради за адресою: село Старокозаче, вулиця Соборна, 34, та на електронну
поштову адресу: starw7771@gmail.com. Ознайомитись зі змістом заяви про визначення
обсягу СЕО можна у приміщенні Старокозацької сільської ради, в Єдиному реєстрі
стратегічної екологічної оцінки за посиланням: https://eco.gov.ua/registers/yedynyi-
reiestr-stratehichnoi-ekolohichnoi-otsinky, та на сторінці Старокозацької сільської ради в
мережі інтернет. Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу СЕО і
граничний строк надання зауважень та пропозицій громадськістю становить 10 днів з
дня оприлюднення Заяви у встановленому порядку
10. Повідомлення про оприлюднення Заяви про визначення обсягу СЕО:
Офіційний сайт від 09.09.2024
Замовник/Уповноважена особа замовника:
Старокозацька сільська рада/Бойко Вадим Валерійович