A A A K K K
для людей із порушенням зору
Старокозацька громада
Одеська область, Білгород-Дністровський район

 Звіт голови Старокозацької сільської ради за  2021 рік.

Дата: 09.03.2022 14:23
Кількість переглядів: 124

                                                                                                                 

                                            

     Відповідно статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  при здійсненні наданих повноважень сільський,  голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним - перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.  Звіт – це гарна можливість підбити підсумки зробленого, згадати про основні досягнення, здобутки та перемоги року, поділитися пріоритетними планами на майбутнє.

      Після проведення перших виборів депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року до складу територіальної громади входить 18  населених пунктів (Старокозаче, Зеленівка, Петрівка, Козацьке, Крутоярівка, Красна Коса, Семенівка, Південне, Веселе, Гончарівка, Стара Царичанка, Підгірне, Карналіївка, Нова Царичанка, Руськоіванівка, Володимирівка, Дальнічень, Чистоводне). 

   Два місяці тривала робота з реорганізації сільських рад шляхом приєднання їх до Старокозацької сільської ради. Впродовж грудня 2020 року та січня 2021 року працювала комісія з реорганізації сільських рад. 15 лютого 2021 року рішенням  ІІІ сесії сільської ради восьмого скликання затверджені передавальні акти 11 колишніх сільських рад. Згідно передавальних актів основні засоби та товарно-матеріальні цінності прийняли у власність Старокозацької територіальної громади в особі Статокозацької сільської ради.  В Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань здійснили запис про припинення юридичних осіб 11 сільських рад.

          З прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку інституту старост» та з метою забезпечення представництва інтересів жителів населених пунктів  Старокозацької сільської ради, що увійшли до сільської  територіальної громади з адміністративним центром в с. Старокозаче, 28 вересня 2021 року, рішенням сесії сільської ради утворено 11 старостинських округів:

  • Козацький старостинський округ, до складу якого увійшло село Козацьке; 

  • Краснокосянський старостинський округ, до складу якого увійшло село Красна Коса;

  • Семенівський старостинський округ  з центром в селі Семенівка, до складу якого увійшли села: Південне, Веселе, Гончарівка;

  • Карналіївський старостинський округ, до складу якого увійшло село Карналіївка; 

  • Підгірненський старостинський округ, до складу якого увійшло село Підгірне;

  • Петрівський старостинський округ, до складу якого увійшло село Петрівка;

  • Староцаричанський старостинський округ, до складу якого увійшло село Стара Царичанка;

  • Новоцаричанський старостинський округ, до складу якого увійшло село Нова Царичанка;

  • Крутоярівський старостинський округ, до складу якого увійшло село Крутоярівка;

  • Руськоіванівський старостинський округ, до складу якого увійшло село Руськоіванівка;

  • Володимирівський старостинський округ, з центром в селі Володимирівка, до складу якого увійшли села: Чистоводне, Дальнічень.

       Сільська рада публічна і відкрита у своїй діяльності, про  що свідчить робота з висвітлення роботи ради, прийнятих документів на сесіях ради, засіданнях виконавчого комітету, робота комісій при виконкомі, а також  щоденні новини про життя громади. Створено нову версію офіційного сайту сільської ради, яка повністю відповідає вимогам зі створення (модернізації) офіційних веб-сайтів (веб-порталів) органів виконавчої влади, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2019 р. № 493. Вони своєчасно наповнюються та оновлюються. Сайт легкодоступний та відкритий для жителів та гостей громади. Сайт пристосований для людей з вадами зору. За поточний рік сайт має 109 тис. відвідувань, розміщено 340 новин, оголошень, анонсів.

       28 грудня 2017 року  створено офіційну сторінку сільської ради у Facebook, на сьогодні вона має 1700 підписників,  603 публікацій  та офіційну сторінку сільської ради у Instagram, 2074 підписників, 576 публікацій . Щоденно ведеться робота по її наповненню інформаційними матеріалами.

Старокозацька громада,  як орган  місцевого  самоврядування, дотримується зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності, поєднання місцевих і державних інтересів.

За напрямками роботи були розглянуті слідуючи питання:

У сфері соціально-економічного і культурного розвитку, планування та обліку.

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у апараті виконавчого комітету Старокозацької сільської ради  проводиться відповідно до Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету сільської  ради, розпоряджень сільського голови.

   Для організації роботи зі зверненнями громадян в сільській раді прийняті розпорядження сільського голови «Про особисті прийоми громадян головою, заступниками голови та секретарем сільської ради» .

   Відповідно затверджених графіків особистих прийомів громадян керівництвом сільської ради: особистий прийом голови сільської ради здійснюється кожного понеділка, секретарем – щосереди, заступником сільського голови – щочетверга. 

     Протягом 2021 року до сільської ради надійшло 2340 звернень громадян, з них:  310 звернення надійшло поштою, інші (1993) подані особисто громадянами під час особистого прийомів керівництва сільської ради . По урядовій гарячій лінії отримано – 37 електронні звернення, запитів на публічну інформацію – 17, кількість виданих довідок – 3912, кількість вхідних документів – 1937, кількість вихідних документів 1920. За результатами розгляду 1890 питань вирішено позитивно на інші надано письмові роз’яснення.

   Контроль за своєчасним розглядом та вирішенням звернень здійснюється у відповідності до вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Як голова громади, намагаюсь побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконавчого комітету та працівників сільської ради. 

         Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності рад є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. За 2021 рік відбулося 10 пленарних засідань ради, на яких розглянули та прийняли відповідні рішення з  1677 питань. Це дає можливість вирішити ряд важливих питань життєдіяльності новоствореної громади, управління майном,  земельними питаннями та питань порушених у зверненнях громадян, клопотаннях підприємств, установ та організацій. Найважливішими серед них стали питання про прийняття бюджету сільської територіальної громади та програми соціально-економічного та культурного розвитку на 2021 рік, впродовж 2021 року прийнято, продовжують діяти та 2021 рік є останнім роком функціонування програми - 31 сільська галузева програма: Програма  цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки   Старокозацької сільської ради  на 2022-2026 роки. Програма соціального захисту і соціального забезпечення населення Старокозацької територіальної громади на 2021-2023 роки. Програма cоціального захисту ветеранів війни та праці населення  Старокозацької сільської територіальної громади  на 2021-2023 роки. Цільова Програма  «ЗДОРОВ’Я» Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області»  на 2022 рік. Програма інфекційного контролю у Комунальному некомерційному підприємстві «Центр первинної  медико-санітарної допомоги Білгород-Дністровської районної ради» на 2022-2025 роки . ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА з національно-патріотичного виховання на 2019-2022 роки. Цільова програма військово-патріотичного виховання молоді «Сокіл» («Джура») на 2022-2026 роки. ПРОГРАМА розвитку культури Старокозацької сільської ради на 2019-2022 роки. Програма реалізації культурно-масових заходів на території Старокозацької сільської радина 2020-2023 рік. Програма роботи з обдарованою молоддю на 2020 – 2023 роки. ПРОГРАМА «Організація харчування у закладах освіти Старокозацької сільської ради на 2020-2023 роки». Програма розвитку та функціонування системи освіти Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області на 2022-2026 роки. Цільова програма розвитку фізичної культури і спорту в Старокозацькій сільській раді на 2022-2026 роки. Програма «Шкільний автобус» на 2022-2026 роки: порядок забезпечення». Програма взаємодії органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у Білгород-Дністровському районі на 2022 рік. Програма цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки  Старокозацької сільської ради на 2022 - 2026 роки. Про затвердження Програми утримання та ремонту автомобільних доріг загального користування, у тому числі місцевого значення та вулиць і доріг комунальної власності Старокозацької сільської ради на 2022 - 2026 роки. Про затвердження Програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки   Старокозацької сільської ради на 2018 - 2021 роки. Про затвердження Програми профілактики та протидії злочинності «Безпечна громада» на 2019-2021 роки. Про затвердження Програми «Шкільний автобус» на 2019-2021 роки: порядок забезпечення». Про затвердження Програми підтримки здоров’я деяких груп населення Старокозацької об’єднаної громади на 2019-2021 роки. Програми сприяння зміцненню матеріально-технічної бази відділу прикордонної служби «Старокозаче», відділень інспекторів прикордонної служби «Крутоярівка», «Старокозаче» Білгород-Дністровського прикордонного загону на 2019-2021 роки. Про затвердження Комплексної програми розвитку освіти Старокозацької сільської ради на 2019-2021 роки. Про затвердження Цільової програми розвитку фізичної культури і спорту в Старокозацькій сільській раді на 2019-2021 роки. Про затвердження Цільової програми військово-патріотичного виховання молоді «Сокіл» («Джура») на 2019-2021 роки. Про затвердження Програми з локалізації та ліквідації амброзії полинолистої на території Старокозацької ОТГ на 2019-2021 роки. Про затвердження Програми підтримки управління соціального захисту населення Білгород-Дністровської районної державної адміністрації на 2021 рік. Про затвердження Програми підтримки фінансового управління Білгород-Дністровської районної державної адміністрації на 2021 рік. Про затвердження Програми підтримки 2 Державного пожежного рятувального загону (2 ДПРЗ) ГУ ДСНС України в Одеській області на 2021 рік. Про затвердження Програми оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної   уваги та підтримки на 2021 рік. Про затвердження Програми зміцнення законності,

безпеки та порядку на території Старокозацької об’єднаної територіальної громади «Безпечна Старокозацька громада» на 2020-2021 роки.

      Впродовж 2021 року проведено 11 засідань виконавчого комітету, на яких було розглянуто 238 питаннь по 230 з них було прийнято рішення.

    Завдяки цілеспрямованій роботі сільської ради та виконавчого комітету нам вдалося забезпечити нормальне функціонування освітніх закладів, закладів культури та медицини, покращити їх матеріально-технічний стан покращити інфраструктуру сільських населених пунктів та досягти певних позитивних результатів у забезпеченні життєдіяльності громади.       

   Виконавчий комітет координує роботу відділів, підприємств та установ, що належать до комунальної власності територіальної громади. Безпосередню роботу по розгляду планових питань та звернень, підготовці проектів рішень виконавчого комітету та сільської ради, контролю за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська рада. Для реалізації нових повноважень та завдань впродовж звітного періоду створювалися нові відділи та вносились зміни до штатної чисельності сільської ради.

             Робота сільської ради здійснюється у відповідності до затверджених планів роботи виконавчого комітету та сільської ради (включаючи депутатський корпус) та завдань, що ставляться на планових  нарадах у сільського голови, на яких розглядаються та вирішуються поточні питання і визначаються шляхи вирішення проблемних та перспективних питань. За підсумками нарад відповідальним виконавцям давались відповідні доручення, які стосувалися питань діяльності освітніх закладів, організації харчування дітей у дитсадках та школах сільської ради, реалізації проектів та програм, ремонтів, освітлення вулиць, розгляду окремих звернень та скарг громадян. 

Виконавчий комітет Старокозацької сільської ради, як орган місцевого самоврядування  виконує делеговані повноваження органів виконавчої влади. В своїй роботі виконавчий комітет керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими нормативно-правовими актами на забезпечення реалізації делегованих повноважень органів виконавчої влади.

  У 2021 році виконавчим комітетом проводилась робота, щодо реалізації права жителів громади  на отримання дотації у галузі підтримки бджільництва. Так протягом року  звернулося 25  громадянин, з них: Козацьке - 1 чоловік, Нова Царичанка 3 чоловіка, Карналіївка 2 чоловіка, Дальнічень 2 чоловіка, Чистоводне 1 чоловік, Гончарівка 1 чоловік, Старокозаче 2 чоловіка, Руськоіванівка 13 чоловік щодо отримання дотації  за утримання в господарствах   1160  бджолосім’ї, на загальну суму 232 000  грн. 

  Існує співпраця з навчальними закладами, які розташовані на території Старокозацької сільської ради та іншими закладами, як державними так і інших форм власності.

В галузі бюджету, фінансів і цін: 

 Робота Управління фінансів Старокозацької сільської ради у 2021 році була направлена на організацію та здійснення функцій по виконанню планових показників доходної та видаткової частин бюджету, контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу, координацію діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету Старокозацької сільської ТГ, відповідно до норм бюджетного законодавства України.

У процесі виконання покладених на Управління фінансів завдань, воно співпрацює із Головним управлінням ДПС в Одеській області ДПС України,  Головним управлінням Державної казначейської служби України в Одеській області та УДКСУ  у Б-Дністровському районі, департаментом фінансів Одеської ОДА, Білгород-Дністровською  районною радою, державною адміністрацією та її структурними підрозділами,  з підрозділами виконкому сільської ради, розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів усіх рівнів.

Управлінням здійснюється робота по розробці проєктів нормативних актів сільської ради та її виконкому з питань затвердження та виконання сільського бюджету, тощо. Так, за 2021 рік управлінням  підготовлено 25 проєктів таких актів, у тому числі:

- два проєкта  рішення  виконавчого комітету , а саме : «Про прогнозу бюджету Старокозацької сільської територіальної громади на 2022-2024 роки» та «Про проект бюджету Старокозацької сільської територіальної громади на 2022рік»;

одинадцять проєктів рішень сільської ради про внесення змін та доповнень до бюджету Старокозацької сільської ТГ ;

- чотири проєкта рішень про  затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 2020 рік та поквартальних звітів за 2021 рік ;

- п’ять  проєктів розпорядження голови сільської ради, у тому числі  про внесення змін та доповнень до бюджету Старокозацької сільської ТГ на 2021 рік (чотири проєкта) та один проєкт про участь Старокозацької сільської ради у фінансовому забезпеченні Білгород-Дністровської районної ради  у 2021 році;

- розроблено та затверджено план заходів із забезпечення складання проєкту бюджету Старокозацької сільської ТГ на 2022рік та його прогнозу на 2023, 2024роки (2 проєкта);

- в 2021 році Управлінням фінансів с залученням Управління земельних відносин Старокозацької сільської ради було розроблено проект рішення сільської ради  з ознакою регуляторного акту, а саме рішення «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Старокозацької сільської територіальної громади № 923-VІІІ від 12 липня 2021року, та пройдено усі процедури, які вимагаються чинним законодавством

 

Також у звітному періоді Управлінням фінансів була підготовлена та надана інформація Департаменту фінансів Одеської ОДА та Білгород-Дністровський РДА про виконання бюджету Старокозацької сільської ТГ за 2020рік, І квартал, І півріччя та 9 місяців 2021 року.

З Департаментом фінансів Одеської ОДА налаштована корпоративна пошта,  завдякі якій підтримується безпосередній зв’язок з обласними фінансовими органами здійснюється постійне звітування та нагляд за роботою виконавчих органів Старокозацької сільської  ради. Так за 2021 рік до Департаменту фінансів Одеської ОДА надано 582 звіта.

У відповідності до Положення Управління фінансів Старокозацької с/р в межах визначених функцій і завдань протягом звітного періоду:

- у січні 2021року Управлінням фінансів  було складено та затверджено помісячний розпис бюджету на 2021 рік, збалансовано помісячно доходи та видатки, що дозволило здійснювати фінансування видатків у повному обсязі вже починаючи з січня. Вчасно були розроблені заходи по виконанню  бюджету сільської ТГ та поставлені завдання всім учасникам бюджетного процесу.

  - складено зведений річний звіт за 2020 рік з додатками, розшифровками, пояснювальною запискою про виконання бюджету;

  - подано до Департаменту фінансів Одеської ОДА річний звіт по мережі, штатах і контингенту за 2020 рік, та зведення бюджету ТГ на 2021 рік з додатками, розшифровками та пояснювальною запискою;

  - складено річний звіт за 2020 рік, місячні і квартальні звіти про виконання кошторису витрат на утримання Управління фінансів за 2021 рік та подано їх в УДКСУ  у Б-Дністровському районі;

  - сформовано та доведено головним розпорядникам коштів лімітні довідки про бюджетні асигнування на 2021 рік;

  - затверджено помісячний розпис доходів бюджету на 2021 рік та внесено протягом року 29 довідок про зміни до початкових планових показників доходів у тому числі за рахунок  уточнення власних надходжень на суму  3 70 727 грн., уточнення субвенцій на суму 5 099 897 грн.

  - у звітному періоді – 2021 році введено в програму ІАС «Місцеві бюджеті рівня міста, району» 33 постійних кошториса, стільки ж планів асигнувань і зведення показників спецфонду;

  - перевірено та внесено в програму ІАС «Місцеві бюджеті» 187 довідок про зміни  до кошторисів установ, зміни до помісячного плану асигнувань та довідок до річного розпису бюджету по загальному та спеціальному фондах;

  - підготовлено  22 накази з кадрових питань, 7 наказів з основної діяльності, в тому числі 4 наказа про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 рік;

  - до Управління надійшло 335 запитів  та листів про надання інформації;

  - В 2021 році Управління фінансів надало 811 листів з відповідями, в тому числі службових записок про відсутність заборгованості  по сплаті податків;

  - проведено нарахування земельного податку з фізичних осіб  по 13512 фізичним особам по вісімнадцяти населеним пунктам громади, виписано 13512 квітанцій, в результаті  чого зібрано 4 291 579 грн. земельного податку ; 

  - проведено внесення змін до бюджету сільської ТГ за рахунок вільних залишків бюджетних коштів, трансфертів з державного бюджету та в межах кошторисних призначень на загальну суму 16 641 176 грн;

  - забезпечено протягом року відповідність розпису бюджету ТГ встановленим бюджетним призначенням;

  - постійно проводився аналіз використання бюджетних коштів та забезпеченості видатків бюджету;

  - щоденно опрацьовувались казначейські виписки щодо надходжень до бюджету в розрізі платників податків та розподіл доходів у відповідності до галузевої ознаки ;

  - щоденно проводився розподіл коштів бюджету, згідно помісячних планів асигнувань,  опрацьовувалися заявки на фінансування головних розпорядників та одержувачів бюджетних коштів та  готувались  відповідні розпорядження ( за 2021 рік видано та надіслано до Держказначейства 498 розпоряджень);

  - двічі на місяць проводиться  перевірка бюджету громади на розбалансування, за потреби  здіснюється коригування джерел фінансування  (всього проведено 24  процедури балансування бюджету та внесено 47 довідок щодо уточнення джерел фінансування)

  - здійснювався бухгалтерський облік фінансово-господарської діяльності фінансового управління;

  - відповідно до вимог програмно-цільового методу, фінансовим відділом було перевірено відповідність паспортів бюджетних програм рішенню сільської ради про бюджет на 2021 рік, внесення змін до паспортів бюджетних програм на протязі звітного періоду  здійснювалось шляхом затвердження їх у новій редакції, у порядку та випадках, передбачених чинним законодавством;

   - постійно здійснювався контроль за додержанням фінансової дисципліни бюджетними установами, додержання законодавства про працю, виплата заробітної плати на рівні не менш ніж мінімально встановлений державою, недопущення  виникнення  кредиторської заборгованості по всім статтям видатків;

   -  щоденно опрацьовувалися надходження до сільського бюджету, з метою здійснення контролю за платниками податків, виявлення та недопущення заборгованості по місцевим податкам і зборам, зменшення можливих  фінансових втрат  бюджету громади;

   - працівники  управління, з метою збільшення надходжень до бюджету громади,  в межах своїх повноважень тісно і плідно співпрацювали  з податковою інспекцією у Білгород-Дністровському районі, структурними підрозділами виконавчого комітету Старокозацької сільської ради по виявленню та проведення роботи з платниками, які вклоняються від сплати податків.

  - подано зміни в податкову інспекцію до реєстру платників земельного податку – 643 фізичних особи, в зв’язку з тим, що на початку 2021 року 10 юридичних осіб не підтвердили статус платників єдиного податку 4 групи, що привело до змін в нарахуванні;

  - здійснюється аналіз надходжень орендної плати з юридичних та фізичних осіб, надходжень орендної плати за користування майном комунальної власності, її своєчасне індексування;

  - проводилася робота по розширенню кола платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки шляхом виявлення платників через запити до державного реєстру речових прав, завдяки чому фактичне надходження податку на нерухоме майно за 2021 рік склало 942,620 грн., що на 325320 грн. більше, ніж було заплановано на початку року.

  - проводилася  робота по виявленню одноосібників та  велася роз’яснювальна компанія з приводу сплати  податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) за результатами річного декларування, в наслідок чого до бюджету додатково залучено 331 441 грн.;

  - на постійній основі ведуться роз’яснювальні бесіди з фізичними та юридичними  особами - платниками земельного та єдиного податку з приводу скритої оренди земельних часток - паїв та землі під ОСГ, з метою  приведення земельних відносин у правове русло та не допущення  ухилення від оподаткування, захищеності власників  - фізичних осіб від шахрайства та збільшення доходної частини бюджету громади;

  - працівники Управління фінансів повсякденно контролюють справляння місцевих податків та зборів,  нагадують платникам податків про їх священний обов’язок -  своєчасну сплату податків, допомагають у  визначенні суми податкових  зобов’язань, ведуть роз’яснювальну роботу щодо  мінімального податкового навантаження  та надання реквізитів для сплати податків та зборів;

  - у ході роботи допомагають юридичним та фізичним особам  розібратися зі сплатами, які помилково перераховані не на ті рахунки, попереджають про можливі наслідки – штрафи та пені, проводять спільну роботу з органами податкової інспекції та Держказначейства з метою своєчасного виявлення та коригування надходжень  на вірні рахунки, проводять погодження електронних висновків за результатами перевірок (погоджено 49 висновків на суму 336 949грн.);

    Протягом звітного періоду Управлінням фінансів постійно здійснювався аналіз виконання місцевого бюджету за доходами та видатками, стан освоєння бюджетних коштів головними розпорядниками.

Усього до доходної частини загального фонду районного у місті бюджету (з урахуванням міжбюджетних трансфертів) мобілізовано 153 742 655грн.

За підсумками роботи 2021року виконання бюджету по власних доходах загального фонду забезпечено на 110,9 % від планових показників. До бюджету за 2021 рік надійшло 66 139 651грн. Перевиконання понад первісний план складає 10 183 851грн., уточнений річний план перевиконано  на суму  6 477 124 грн.

АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ПО ДОХОДАХ В 2021 РОЦІ

 

                                        

 

Доходи

План  на рік, грн.

Уточнений  план на рік, грн.

Фактично надійшло, грн.

% виконання

Перевико-нання  первісного плану, грн.

Перевиконання уточненого  плану по МБ/ повернення субвенцій  грн.

Доходи місцевого бюджету

55 955 800

59 662 527

66 139 651

110,9

10 183 851

6 477 124

Трансферти

82 552 680

87 652 577

87 603 004

99,9

 

-49 573

РАЗОМ

138 508 480

147 315 104

153 742 655

 

10 183 851

6 427 551

 

За 2021 рік уточнено доходи по загальному фонду  місцевого бюджету на суму 3 706 727 грн. та трансферти на суму 5 099 897 грн.

Надходження трансфертів (субвенцій) - 99,9% в зв’язку  з тим, що недоотримано іншу субвенцію  від  Шабівської сільської ТГ в сумі 30 100грн. передбачену на оплату комунальних послуг  КНП «ЦПМСД Б-Дністровської районної ради» по об’єктам Шабівської  сільської ТГ на  та повернуто субвенцій  до державного та обласного бюджетів на  загальну суму 19 472 ,29 грн., а саме :

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  на реалізацію програми  «Спроможна школа» -   9 550 грн.- економія коштів після процедури закупівлі обладнання для трьох сучасних кабінетів для  Старокозацького ОЗЗСО;

- Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій -1 500 грн. - економія коштів після процедури закупівлі лапароскопічного обладнання для КНП  «Старокозацька районна лікарня»;

- Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної освітньої субвенції з державного бюджету – 216,40 грн. - економія коштів за результатами проведення корекційних занять ;

- Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення  якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 7 242,89 грн. – невикористанні кошти передбачені на відрядження для вчителів, які направлялись на курси отримання  кваліфікації по НУШ, навчання проводилось онлайн;

- Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворився на початок бюджетного періоду – 963 грн. - економія коштів після процедури закупівлі корекційного обладнання для проведення інклюзивного навчання.

               Найбільш бюджетоутворюючі  податки загального фонду  :

  1. ПДФО – 31 125 511 грн. – 47,1% від  загальної суми  місцевих податків і зборів  загального фонду, у тому числі:

  • ПДФО із з/плати – 20 630 083 грн.;

  • ПДФО з грошового забезпечення.. – 2 256 655 грн.;

  • ПДФО інше, ніж з/п –  7 634 532 грн.;

  • ПДФО  за результатами річного декларування – 604 241 грн.

  1. Податок на майно – 15 558 757 грн.  – 23,5%, у тому числі:

-податок на нерухоме майно – 942 620 грн.;

-податок на землю – 14 616 138 грн.

  1. Єдиний податок – 16 576 839 грн. – 25,1% , у тому числі:

- єдиний з юридичних осіб - 1 310 692 грн.;

- єдиний з фізичних осіб – 4 617 353 грн.;

- єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників – 10 648 794 грн.

4) Неподаткові надходження – 1 703 614 грн. – 2,6 % у тому числі:

      - адміністративні збори та платежі – 1 277 138 грн.;

- доходи від власності  та підприємницької діяльності - 367 619 грн.

- інші надходження – 58 857 грн.

 

Надходження до спеціального фонду бюджету Старокозацької ОТГ без урахування трансфертів  - 4 207 427,46 грн.,  що складає 298,8 % планових показників в т.ч.:

  • Екологічний податок – 16 571,11 грн. – 207,1% плану

  • Власні надходження бюджетних установ – 3 977 768,00грн.-284,1% плану

  • Кошти від продажу  земель – 213 088,13 грн.

 

Обсяг фінансових ресурсів, отриманий від виконання та перевиконання планових показників доходної частини бюджету Старокозацької сільської ради, дозволив забезпечити своєчасне фінансування бюджетних установ, реалізацію заходів місцевих програм, відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів.

В цілому за 2021 рік видатки бюджету громади виконано у сумі 156 307 923 грн., у тому числі :

- за загальним фондом  139 750 382грн. – 92,6 % від уточненого плану на рік;

- по спеціальному фонду 16 557 541 грн. – 99,7 % від запланованих видатків

(бюджет розвитку)

При фінансуванні видатків постійно здійснювалась перевірка відповідності наданих заявок на фінансування розпису бюджету, кошторисам та встановленим бюджетним призначенням.

Так, у 2021році у повному обсязі забезпечено фінансування соціально-захищених видатків (заробітна плата з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, оплата за спожиті енергоносії, соціальні виплати населенню, продукти харчування та медикаменти), їх обсяг за звітний період склав  126 215 672 грн. Кредиторська заборгованість по захищених статтях видатків відсутня.

Перерозподіл коштів, який здійснювало Управління фінансів, здійснювався виключно після проведеного аналізу та економії коштів, яке утворилося як наслідок карантинних обмежень, оптимізації мережі бюджетних установ, економії  від проведення процедур закупівлі, визначення першочерговості видатків.

На протязі року, за дорученням сільського голови, була проведена відповідна робота щодо оптимізації видатків бюджету. Були опрацьовані питання щодо оптимізації поточних видатків на утримання бюджетних установ та  апарату сільської ради, залучення додаткових коштів, благодійної допомоги 1 475 580 грн., проведено аналіз видатків капітального характеру та здійснення перерозподілу в зв’язку з економією та нагальною потребою.

У звітному періоді Управлінням фінансів забезпечено координацію роботи головних розпорядників бюджетних коштів з питання подання до інформаційно-аналітичної системи «LOGICA» бюджетних запитів, паспортів бюджетних програм, а також завантажено до системи рішення про бюджет Старокозацької сільської ТГ на 2022 рік.

З метою забезпечення своєчасної підготовки матеріалів до проєкту  бюджету на 2022 рік, відповідно до бюджетного календаря підготовки Державного та місцевих бюджетів, з серпня поточного року проводилась робота по формуванню проєктних показників  бюджету ТГ на 2022 рік та його прогнозу на 2023-2025 роки. У серпні поточного року управлінням розроблено план заходів із забезпечення складання проєкту  бюджету сільської ТГ на 2022 рік та його прогнозу на 2023-2024 роки.Також управлінням розроблено та доведено до головних розпорядників коштів  бюджету інструкцію з підготовки бюджетних запитів на 2022 рік. Всім учасникам бюджетного процесу були поставленні завдання щодо складання попередніх проєктних та прогнозних показників  бюджету.

Попередні проєктні показники на 2022 рік, підготовлені головними розпорядниками бюджетних коштів, опрацьовано управлінням та надано до департаменту фінансів Одеської ОДА з необхідними обґрунтуваннями та розрахунками.

Бюджет Старокозацької сільської ТГ на 2022 рік було затверджено своєчасно – 23 грудня 2021 року. Це дало змогу розпочати 2022 рік з головним фінансовим документом. У січні поточного року Управлінням фінансів було складено та затверджено постійний розпис бюджету на 2022 рік, збалансовано помісячно доходи та видатки, що дозволило здійснювати фінансування видатків у повному обсязі вже починаючи з січня. Вчасно були розроблені заходи по виконанню бюджету сільської ТГ та поставлені завдання всім учасникам бюджетного процесу.

 

За звітний період із використанням системи електронних публічних закупівель Prozorro  підприємствами, організаціями та виконавчими органами  сільської ради оголошено та проведено відкритих торгів та спрощених закупівель на загальну суму 7 337724,72 грн.  

   В галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку .

  Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області   був створений згідно рішення  сесії Старокозацької сільської ради № 198-VIII від 15 лютого 2021 року   «Про утворення  Відділу  житлово-комунального господарства та благоустрою Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області і затвердження положення про відділ» з метою здійснення  забезпечення виконання власних (самоврядних)  повноважень органів місцевого самоврядування , а також делегованих повноважень органів  виконавчої влади, передбачених чинним законодавством у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою територій населених пунктів. Відділ належить і підпорядковується Старокозацької  територіальній  громаді.

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Старокозацької сільської ради здійснює свою діяльність відповідно чинного законодавства та положення «Про Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Старокозацької сільської ради  Білгород-Дністровського району Одеської області».

Згідно рішення сесії Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області  № 1704-VIII  від 23 грудня 2021 року «Про затвердження структури та загальної чисельності Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою  Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області»  станом на 24 грудня 2021 року структура та штатна чисельність  складає

Апарат управління  - 3,0 штатні одиниці:

  • Начальник відділу – 1,0 шт. одиниця;

  • Бухгалтер ( з дипломом магістра) – 1,0 шт. одиниця;

  • Бухгалтер – 1,0 шт. одиниця.

Працівники благоустрою – 19,5 штатних одиниць:

  • Електрик – 1,0 шт. одиниця;

  • Робітник з благоустрою – 6,0 шт. одиниць;

  • Водій транспортно-прибиральної машини – 1,0 шт. одиниця;

  • Тракторист – 3,0 шт. одиниць;

  • Водій автотранспортних засобів – 3,0 шт. одиниць;

  • Водій навантажувача – 2,0 шт. одиниць;

  • Водій автогрейдера – 1,0 шт. одиниця;

  • Водій кранівник – 1,0 шт. одиниця;

  • Інспектор з охорони праці – 0,5 шт. одиниць;

  • Механік – 1 шт. одиниця.

Згідно рішення сесії благоустрою Старокозацької сільської ради  Білгород-Дністровського району Одеської області № 469- VIII від 24 травня  2021 року на  баланс Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Старокозацької сільської ради був переданий наступний автотранспорт:

  1. Автомобіль ЗАЗ (Таврія) ВН8267АВ

  2. Трактор Беларусь 892 

  3. Трактор Беларусь 420

  4. Каток вібраційний АМКОДОР 6712 В

  5. Навантажувач фронтальний з ковшем FONTON LOVOL FL936F-II

  6. Вантажний автомобіль МАЗ 64229 (ВН 3518НК)

Згідно рішення сесії благоустрою Старокозацької сільської ради  Білгород-Дністровського району Одеської області № 1497- VIII від 09 листопада  2021 року на  баланс Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Старокозацької сільської ради був передан наступний автотранспорт:

  1. Вантажний самоскид -С КРАЗ 256Б (ВН9950ЕР)

  2. Бульдозер Т-170 (24546ВН)

  3. Екскаватор-навантажувач JSB 3CX (31108 ВН)

  4. Автогрейдер VOLVO BM 3500 (27507ВН)

  5. Екскаватор MK-FUCHS F714RC (35153ВН)

  6. Вантажний паливозаправник  АТЗ 2,4 ГАЗ 52 (ВН7280СМ)

  7. Автокран  МАЗ 5337 (10-20Т-С)  (ВН0863КТ)