УВАГА !!!!
РЕКОМЕНДАЦІЇ ШУКАЧАМ РОБОТИ
ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВ
ДЛЯ НАДАННЯ СТАТУСУ БЕЗРОБІТНОГО ТА ПРИЗНАЧЕННЯ
ВИПЛАТИ ДОПОМОГИ ПО БЕЗРОБІТТЮ У ПЕРІОД
ВСТАНОВЛЕННЯ КАРАНТИНУ
На період дії карантину наказом Державного центру зайнятості від 10.04.2020
встановлено особливий (спрощений) порядок реєстрації безробітних.
Реєстрація та призначення виплати допомоги по безробіттю здійснюються лише
на підставі поданих до служби зайнятості заяв.
При поданні заяв до служби зайнятості необхідно враховувати наступне:
1. Надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю
здійснюється на підставі відповідних заяв (заява про надання статусу
безробітного та заява про призначення виплати допомоги по безробіттю за
встановленими формами).
2. Інформація, викладена у заяві, автоматично звіряється з даними державних
реєстрів (паспортні дані, реєстраційний номер ОКПП, страховий стаж, дата
звільнення, стаття звільнення).
3. В разі встановлення будь-яких розбіжностей особа не може отримати статус
безробітного та виплату допомоги по безробіттю.
4. Після завершення карантину безробітний зобов’язаний протягом 10 робочих
днів подати до центру зайнятості документи, визначені пунктами 17 - 19 Порядку
реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу,
затвердженого постановою КМУ від 19 вересня 2018 р. №792 (зі змінами).